اینستاگرام بنیامین

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

409

 

 لینک دانلود کلیپ

سلام # این فیلم براى سه روز پیش و در راه کاشان گرفته شده که به علت اینترنت عالى نتونستم آپش کنم # با بارانا و عضو جدید خانواده # birdie

 

 

( ریحانه : مرسی از سارا جان که لینک دانلود کلیپ رو بهم داد

باز نمیشد واسم داشتم روانی میشدم :/

همین عکسو هم به زور از اینستای بنی save کردم ! )

..............................................................

408

  

به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

این برادر خوبم

هر بلایى که سرم اومد تو این مدت،

صبح زود خودشو مى رسوند خونه مون و هر کارى از دستش بر مى اومد انجام مى داد.

تنها کارى که امروز از دستم برمیآد اینه که با بارانا بریم کاشان پیش عمو على

 

............................................................................

 

407

  

اهل کاشانم

روزگارم بد نیست

تکه نانى دارم، خرده هوشى، سر سوزن ذوقى

مادرى دارم، بهتر از برگ درخت

دوستانى، بهتر از آب روان

# و خدایى که در این نزدیکى ست

# هرکجا هستم، باشم، آسمان مال من است

پنجره، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است

# چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید

# چترها را باید بست، زیر باران باید رفت

فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد

با همه مردم شهر، زیر باران باید رفت

# اهل کاشانم، اما

شهر من کاشان نیست

شهر من گم شده است

#######################

#على_ضیاء_برگشت_کاشان

یاد این شعر از سهراب سپهرى افتادم

# {توفیق اجبارى که میگن همینه!}

من که هیچ اهل فوتبال نیستم

ولى رفیق عزیزم!

اى کاش روز جمعه با دوستانت مى رفتین استادیوم

و تیم خودتون رو تشویق مى کردین

مختلط هم نبود(!)

########################

چشم ها را باید شست

چتر ها را باید بست

زیر باران باید رفت

 

 

......................................................................................

 

406

  

من آن نیم که حلال از حرام نشناسم

شراب با تو حلال است و آب بى تو حرام

 



تاريخچهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:,سـاعت 14:40نويسندهReyhan| |

sara